loading...
Veterinary Univercity Of Zabol
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط KD;TV در تاریخ 1391/10/05 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

ای جونم چه عکسای نااااااااااااااازی بود!!!!!!
فقط دلم به حال اون سگه سوخت که ی بچه داشت روش نقاشی می کشید اخه مامان بچه ی دفتربهش بده لااقل!چه بی فکرن بعضی ها!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط فتحی در تاریخ 1391/09/02 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

علیک سلام
دوما اینجا سایته؟ همه ی ما با امکانات رزبلاگ آشنایی داریم.
منظور اون فرد هم مشخص بود.حالا بقیه اش رو کاری ندارم،شاید هم رفتار بچه های وبلاگ طوری بوده که باعث همچین سوء تفاهماتی شده(نمونه های سوء تفاهم تو کلاس ما زیاده).
در ضمن اون وبلاگ ما نیست!!!وبلاگ اصلیه کلاسه.حتی به نظر من باید برنامه های کلاسم میزاشتیم اونجا و دلیلی که نمیذاریم اینه که همه دسترسی شون کامل نیست.
شما هم همونطور که قبلا گفتم در زمینه ی وبلاگتون موفق باشید و امیدوارم حمایت ها زیاد بشه.
امیدوارم سوء تفاهمی نشه دوباره که فتحی اومد اینو گفت و اون رو گفت و ...
پاسخ : در جواب خودتونو دوستاتون خانم فتحی باید بگم که اولا رزبلاگ خودشم میگه سایت نه وبلاگ. چون چیزی از سایت کمتر نداره. دوما من میدونستم خیلیا از وجود سایت من خوششون نمیاد منم واسه اینکه بین کلاس اختلاف پیش نیاد زیاد روی سایت کار نکردم.سوما من نمیگم همش علمی ولی همشم عکس نه.حداقل 4 تا عکس مربوط بذارید.میشه همه فیلمای کلاسارو توی سایت گذاشت یا جزواتو.
من با وبلاگ مشکلی ندارم ولی گفتم توی سایتم میتونید بیاین.حتی من قول میدم رمز مدیریتو به شما بدم هیچ مشکلی نیست چون خیییییییییلی بهتره.
پاسخ : اگه دوست داشتین حداقل یه نفر عضو شه تا تفاوتشو با وبلاگ بفهمه.(از طریق پروفایلش)

این نظر توسط سرابندی و سندگل در تاریخ 1391/09/02 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

ایشون وقتی منظور بدی نداشتن اینجوری نوشتن دیگه خدا میدونه اگه منظور بدی میداشتن چی میخواستن بگن.. (احتمالأ فحش هم میدادن..!!)
ببخشید آقای نیوکی مگه ما چند ترم دامپزشکی خوندیم که شما انتظار دارید مطالب همشون علمی باشه..؟؟!! تازه اگه وبلاگ همش علمی باشه خیلی کسل کننده میشه و دیگه جذابیتی نداره، اگه شما یه سری به وبلاگ بزنید میبینید مطلب علمی هم داره(دقیقأ به همون اندازه ای که فعلأ باید داشته باشه..)
راستی اینم بگیم که حق با شماست و امکانات سایت شما خوبه.. (اینم گفتیم که فکر نکنید ما با شما یا سایتتون مشکل داریم، در واقع ما اصلأ موافق این نیستیم که بین بچه های کلاس مشکل وجود داشته باشه..!!)

این نظر توسط فتحی در تاریخ 1391/09/02 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

حمایت رو خوب اومدید!اما... با توجه به مطلبی که دوستتون چند وقت قبل همینجا گذاشته بود فک نکنم بتونیم تو سایتتون فعالیتی بکنیم(هیچی از چشمای من دور نمیمونه).متاسفانه بعضی حرف هایی که زده میشه جلوی این حمایت رو که میگید میگیره(هر چند ما آدمای کینه به دلی نیستیم).
راستی تو وبلاگ اصلی کلاس یه مطلبی گذاشتم راجب به نمایشگاه و غرفه ی کلاس ما.اگه سر بزنید و بخونید متوجه اهمیت موضوع برای کلاس میشید، خوشحال میشم سر بزنید و به دوستاتون هم اطلاع رسانی کنید. منتظر نظراتتون هستم.
پاسخ : اولا سلام
بعدشم اون منظور بدی نداشت ولی منم چون فکر کردم ممکنه سوء تفاهم پیش بیاد برداشتمش
خداییشم وبلاگ شما در حد دانشجوی دامپزشکی نیست. اینجا هر امکانی بخواین هست. حتی پیام خصوصی یا از طریق پروفایل اعضا یا انجمن سایت. همه هم میتونند به راحتی مطلب بزارن.حتی خبرای فوری کلاسو میشه با sms توی سایت قرار داد.فکر کنم امکانات کمی نباشه. حتی اگه حمایت بشه من ir میکنمش.همین....

این نظر توسط فتحی در تاریخ 1391/09/01 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

موفق باشید شکلک
پاسخ : لطف دارین. فقط اگه میشه واسه ماهم مطلب بذارین.ممنون میشم.یکم از سایت ماهم حمایت کنین

این نظر توسط سرابندی در تاریخ 1391/08/23 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود...شکلک
فقط این عکس نهمی چی بود؟؟؟؟؟!!!!!!!! شکلک
پاسخ : فكر كنم مرغه......
شمام ميتوني مطلب بذاري فقط لازمه عضو شين...همين!!!!!!

این نظر توسط mohandes!! در تاریخ 1391/08/21 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

    برای ورود به موضوع دلخواه روی آن کلیک کنید .


    عمومی

    تخصصی

    دانلود

    اطلاع رسانی

    دارو ها

    گالری تصاویر دانشکده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 254
  • بازدید کلی : 70,205
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    ابزار ساخت کد منو