loading...
Veterinary Univercity Of Zabol
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاطفه فتحی در تاریخ 1391/09/14 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

من طرفدار خود کفا بودنم. بچه ها یه لطفی کنن خودشون برن برا خودشون بخرن.

این نظر توسط kevin در تاریخ 1391/09/13 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

kheili kheili bahal bodan.tak take axa khaterate bachegimo yadam mindazeh.be nazaram behtarin posti ro k ta be hal dide bodam hamin bood(bedoone eghragh)

این نظر توسط عاطفه فتحی در تاریخ 1391/09/13 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

دوغا که قدیمی هست اما هنوزم طرفدار داره،خودم تست کردم هنوز مزه ی قدیما رو میداد(منظورم عصر مزوزوئیک و اون موقع هاست).
آره دقیقا میخواستم همینو بگم،از کجا فهمیدید دقیقا"؟
از اون لیوانا هم دارم، اتفاقا خیلی هم کم حجم و خوبه شکلک به همه هم توصیه میکنم شکلک
پاسخ : نیازی به فهمیدن نیست!!!!! تابلو بود!
پس یه لطفی کنید یه کارتن 30 تایی واسه بچه ها سفارش بدین که بدردشون بخوره . نیاز میشه بالاخره!!!!!!

این نظر توسط عاطفه فتحی در تاریخ 1391/09/12 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

آخیییییییییییی یادش به خیر
از اون دوغا سلف میفروشه شکلک
سوپر ماریو و اون بازی داک هانت هنوز هم طرفدار داره(خودم ورژن آندروید و سون و پی اس توش رو دارم)
البته اون لیوانه هم بهله هنوز به کار میاد، که چی؟خیلی هم خوبه شکلک =))))))))))
پاسخ : الان میخواستین بگین اون دوغا قدیمی نیست؟!!!!!!
یا میخواستین بگین گوشیتون اندروید؟!!!!!!
نکنه شما از اون لیوانا دارین؟!!!!!! هیچ عیبی هم نداره ها!!!
ممنون از نظراتون

این نظر توسط شادی سندگل در تاریخ 1391/09/11 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

عکسها خیلی قشنگ بودن مرسی !!!!!! من این کتابه حسنی رو خیلی دوس داشتم آخی یادش بخیرشکلک

این نظر توسط سرابندی در تاریخ 1391/09/11 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

وای.. من که عاشقه این بازی قارچ خور و اون یکی دیگه که باید به طرف پرنده ها شلیک میکردیم بودم.... یا اینکه اون توپ وروجکیارو به زمین یا در و دیوار بزنیم بعد بدوییم دنبالش... (عجب دله خوشی داشتیــــمااا!) البته اون لیوانه که عکسش هس انگار هنوز کارایی زیـاد داره(خودم دیدم دوستان همچنان از اون لیوانا یدک میکشن!!! ههههه :-)) )
کلأ عکسا یکی از یکی دیگه جالبتره... مرسی واقعأ..شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

    برای ورود به موضوع دلخواه روی آن کلیک کنید .


    عمومی

    تخصصی

    دانلود

    اطلاع رسانی

    دارو ها

    گالری تصاویر دانشکده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 264
  • بازدید کلی : 70,215
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    ابزار ساخت کد منو